čtvrtek 11. června 2015

Smaka på Stockholm

Ahooj! 

Minulý čtvrtek jsme při procházce městem s Kájou a Lenkou zjistily, že do neděle probíhá food festival Smaka på Stockholm! 

S Lenkou jsme byly pevně rozhodnuté, že se tam přes víkend obě ukážeme... 
No rovnou to prozradím - strávily jsme tam celý víkend! 


Čtvrteční proteinová zmrzka - Káje nechutnala, mně a Lence samozřejmě ano! :-D Zmrzlá proteinová tyčinka... Mmmm ňamka! 


Kuřecí tortilla, prý RAW a healthy. No dejme tomu... Byla to dobrota, ale pořádně pálivá! :-) A jen za pár SEK. 

Mochi zmrzlina z Hawaje - Bubbies - o téhle zmrzce jsem už párkrát četla a moc jsem ji chtěla zkusit, už jen pro ten originální název :-) Vybrala jsem si příchuť peanut butter a pistácii. Zezačátku jsme se s Lenkou nemohly shodnout na tom, zda nás to mile překvapilo nebo zklamalo. Nakonec to bylo dobré a chuťově mi to připomínalo ruskou zmrzlinu. Takže milovníci ice cream sandwich si přijdou na své! Přísahám! :-)  


Palačinka. Byla moc dobrá. Měli to tam nějací Francouzi, kteří v tom stánku po sobě neskutečně řvali. Nejsem si jistá, že tím zrovna na Švédy udělali dojem. Manuel mi řekl, že prý na mé palačinky jen tak někdo nemá! No nevím...  My si s Lenkou samozřejmě pochutnaly. 
Churros a sangria. Další věc z mého "to eat" listu! Chtěla jsem to moc zkusit a nezklamalo! :-) Už jsme šly s Lenkou raději napůl.

Nedělní večer jsme zakončily na našem oblíbeném Sushi. Já sushi miluju a vím, že kdybych mohla, tak bych se toho ujedla k smrti! :-) 


Tohle všechno jídlo si rozdělte mezi 4 dny, ať nás nemáte za prasátka. :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat