čtvrtek 18. června 2015

Midsommar, balení a stěhování v nedohlednu

Zdravím. :-) 

Nějak jsem si nevěděla rady s tímto článkem. Ale přesto... Tady je! :-) Krátké shrnutí mých plánů pro následující tři měsíce. 

Slibuji, že příští článek už bude o něco zajímavější a bude mít konečně i ten pravý nádech severského léta a taky nebude pouze o mně. :-)

-> Rozhodla jsem se psát o midsommar- u, který nám zítřkem začíná. Tak se již můžete těšit na nový článek, pravděpodobně zestručněný a ne z přímého zdroje dění - většina lidí totiž ze Stockholmu odjíždí do okolních menších měst a my s holkami tu zůstáváme.

Dodávám, že jsme tu konečně měli i vyšší teploty než 20 °C, ale dneska už je šedo a prší. 


Takže kdybych tuhle fotku neprohnala filtrem, tak je vidno, že jsem se celkem přismahla. :-) 

Za týden odlétám domů. Je to smutné, bude se mi moc stýskat, ale už se těším, až mi skončí tento stereotyp a začne nějaké dobrodrůžo! ;-) 

Letím stejným letem s Kájou a Lenka asi o dvě hodiny později. Musí v ten den bohužel ještě pracovat. Z Prahy pojedu domů, budu mít víkend na návštěvy a zařizování.

A pozor - v pondělí se stěhuj na tři měsíce do Prahy za mojí Karin. Uvidíme se po celém roce! To je strašné!!! Ale moc se na ni těším, už jsme spolu měly tu čest (minulý rok) na jeden měsíc bydlet, tak to určitě bude zase v pořádku klapat. 

No a druhý týden v červenci jedu na tři týdny za Manuelem. Dokonce se tu teď objevila možnost, že víkend před dovolenou bychom mohli jet do Švýcarska. Manuel tam bude mít hockey camp, tak se modlím, aby to vyšlo, protože chci konečně vidět mého boyfrienda hrát <3 a být ještě víc pyšná! :-) 

Jinak v mezičase si plánuji v Praze brát jednorázové brigády. A v září už mě čeká znovu stěhování do Německa. 

Tak jsem z těch všech plánů velice natěšená, snad se vše povede, tak jak si to přeji. :-) 


Fotka z 6/6 - švédského nationaldag, pěkná kytice, že? ;-) 




Žádné komentáře:

Okomentovat