čtvrtek 7. května 2015

Mish mash článek


Ahoj :-) 

Tak zase po dlouhé době! :-) Píšu...
Vlastně tu mám rozepsané dva články, ale nějak jsem se poslední dobou neměla k jejich dopsání! :-) 

No nevadí, zkusím je tu nějak skloubit dohromady, stručně,... ale výstižně. 

Tak prvně tedy novinky - Jak se mám? Co nového? Kdy přijedu domů?... :-) 
Plno nezodpovězených otázek! 

Vybrala jsem si nešťastný čas pro psaní blogu. Že já nezačala dřív... (s tím psaním :-)) - plno učení na moji blonďatou hlavu a v poslední době též pár osobních problémů, ale život jde dál a ANO blýská se na lepší časy! Protože bude LÉTO, plné plánů a sladkého volna!!! A vše krásné v dohlednu! :-) 


Jinak se mám samozřejmě skvěle, jak jinak! Užívám si poslední měsíce ve Švédsku. Malinko smutná, že to tu budu muset opustit, ale i natěšená na další změnu a na tu velkou (a v tomhle případě vlastně další) zkoušku mé (a ne jen mé :-)), samostatnosti, ale i práce v týmu! :-) Tři (ne)schopnosti, na kterých ještě budu nějaký rok pracovat, haha. :-D 

Mmmhm... A co nového? 
Začnu tím smutným... Naše statečné morče (o kterém jsem psala v minulém článku) bylo vystřídáno novým chlupatý měsíčním Gangsterem. Protože statečňák doplatil na svoji povahu a byl sežrán psem. To bylo hodně smutné a kruté! But that's life. Ráno jsem přišla do kuchyně udělat děckám snídani. Ta tam pobíhala s chlupy v ruce a smutně ohlašovala, že morče je mrtvé. Má reakce "haha, prosímvás, přestaňte si vymýšlet a Adriane už mu nikdy nešmikej chlupy, okej?" asi nebyla moc vhodná, ale kdo by těmto dvěma rošťákům věřil. Malý mě teda odvedl k rakvi morčete. Přísahám, krve by se ve mně nedořezal. Chuďátko, mé oblíbené morče leželo mrtvé na A. stole obklopeno milionem kytiček. No co se dá dělat... Pes vrah (samozřejmě že jeho chyba to nebyla, ale doslovné pojmenování ne?) u nás bydlel posledním dnem a chvilka nepozornosti a bylo to. Díky bohu, že jsem nebyla přímo u akce. Myslím, že by mi to urvalo srdce. 

Dále musím oznámit, že se Stockholm plní Čechy a nebo máme velké štěstí. Včera jsem s kamarádkou Kájou byla v knihovně. Mají tam krásný koutek pro děti, tak si Pini s Filippou (Káji svěřenkyně) vyhrály. Děcka si tam pobíhala a my dvě si povídaly a najednou tam proběhla holčička, co mluvila česky. No teda... Opravdu zvláštní pocit. Pro mě už převládá ten pocit, že všechna haranťata (kromě mé sestřičky) mluví švédsky :-) Deformace "povolání"! Holčičky nakonec byly dvě a jejich babička nám řekla, že sem holky musely s tatínkem, co jel do Stockholmu za prací. No není to super? :-) 

Vtipné to bylo i proto, že o víkendu jsme byly s Lenkou a Kájou ve městě a v Gallerian (obchodní centrum) slyšíme: "Za 99,-?" Náš pohled byl neskutečný! 
Vím, že třeba v Anglii se toto stává často, ale i přes to, že je ve Švédsku Čechů dost, toto je prostě ojedinělá záležitost. :-) 

Domů letím příští sobotu a zůstávám na dva týdny. První týden je zcela učící a ten další věnuji návštěvám. Už se na všechny moc těším! :-) A v úterý přijede návštěva i mně! Manuel si vzal dovolenou a přijede za mnou do Rychnova aaaaž do neděle. Myslím, že nemusím ani říkat, jak moc jsem šťastná! :-) NEJŠŤASTNĚJŠÍ! Takže výhledy na tento měsíc opravdu na jedničku! :-) 


Druhý článek byl o životě aupair. :-) A EDIT: naleznete ho v druhém článku (soon, přísahám), bohužel se mi nepodařil dostatečně zestručnit a vynechat některé části by byla obrovská škoda. 

Mějte se krásně. 
Pa 

T. 

Žádné komentáře:

Okomentovat