čtvrtek 16. dubna 2015

Marsvin

Ahoj :-) 

Tak doufám, že si všichni užíváte krásné počasí! :-) Dneska jsem strávila dopoledne "za školou" v parku v Lidingö centru, kde jsem šprtala samé nepotřebné věci, ale bylo opravdu nádherně! Ač ne 20 °C jako v ČR, nýbrž 8-9 °C, tak to slunce fakt šajnilo. :-) 

Je tam super lavička, kde si můžete hodit nožky nahoru. Jako doma. Parádička pohoda :-) Akorát se mi za dobu, co jsem se tam (m)učila vystřídaly tři školky. Díťata opravdu všude. 

Mám pocit, že jsem si trochu spálila obličej. :-O :-) Vtipný. 

 
Za největší novinku by se dal požadovat přírůstek do naší "rodiny" (tohle zní dost ironicky, ale co už :-)) 
- po včerejšku se nestarám pouze o dvě příšery, ale rovnou o 4! :-) 

Po ne dlouhém rozhodování se naplánovala koupě dvou morčat. Jsou nádherná určitě je nafotím. Zatím jsou ale kapánek stressed, tak jsou pořád v úkrytu. Jmenují se Sixten a Blixten. Já jen pořád nevím, který je který. Ale dobře poznám, kdo je vlastníkem. Tahle morčata totiž mají naprosto stejný charakter jak díťata. Takže Adrianův je pěkný zvíře a nebojí se ani psa Molly, který s námi už chvíli z určitých důvodů bydlí. :-) 


EDIT Adriana morče 

Jinak novinky ze Stockholkmu - rozkvetla nám sakura na Kungsträdgården. Akorát vždy, když jsem byla kolem, nebylo hezké počasí. :-( Tak to tam nafotím, co nejdříve to půjde. 
Není to tak dlouho, co jsme tam s Manuelem chodili bruslit a to to tam vypadalo asi takhle: 


Naštěstí už žádný led, ale to bruslení bylo super. :-) 

Tak se mějte krásně. 

Pa. :-) 


Žádné komentáře:

Okomentovat