sobota 10. srpna 2013

Weekend house

Ahoj. :-)

Prve - teď ten blog trochu flinkám, já vím - sorry. Ale to samozřejmě neznamená, že se neděje nic zajímavého. :-)
Tedy alespoň pár řádků ke čtvrtečnímu výletu do Hässleholm, kde jsem už jednou (NECHTĚNĚ) byla - přesněji, zde to byl můj první krok na krásnou švédskou zem. 
Vyzvedla jsem s Majou prcka ze školky a vyrazili jsme za M. babičkou a její sestrou Patriciou (a samozřejmě také za jejím mužem Fredrikem - (o nich už jsem asi někdy psala, ne?) a malým - mým naprosto nejoblíbenějším miminem Isacem na světě) do chalupářské kolonie. Bylo to tam skutečně nádherné. Takové ty typické krásné skandinávské domky v menší podobě. Roztomilé. Opravdu moc! :-) 
Ani si nechci představovat, že je jednou nebudu potkávat na každém kroku.  

A dnes jsem měla v plánu jet do Mälmo, ale v půli cesty jsem si to rozmyslela, vystoupila v Helsingborgu a šla se projít podél pláže. Nebylo moc hezké počasí, ale byla to úžasná procházka. Pak jsem si zajela koupit pár drobností. Ehm... DROBNOSTÍ. Utratila jsem opravdu velký obnos peněz, ale vím, že za kvalitu! Tedy - bylo to rozhodně rozumné nakupování. :-)


+ neodpustím si malou vsuvku - před rokem jsme byli na Brutal Assaultu, tudíž všem (vy parchanti, já chci taky :-D), co tam jsou i letos, přeji, aby si to náležitě užili. :-) 

A abych si trošku usnadnila tuto nostalgickou chvíli, koupila jsem si s kachnama lístek na Dream Theater, kteří nám v lednu rozproudí Prahu! A protože my nebudeme šetřit na zážitcích (jsme mladé krásné a perspektivní), takže jdeme před pódium! Těším se! (Asi stejně jako na hokej, který mi v září začne - a hned v září jdu fandit Švédům! A pak samozřejmě i Čechům, kteří hrají proti Rusku.) 


Žádné komentáře:

Okomentovat