čtvrtek 8. srpna 2013

Summer school

Ahoj ze školy!
Můj dárek k prodloužení permice
ve fitnessku. Švédská proteinovka ♥
Tento týden je hodně stereotypní. Ráno vozím malého do Day Care a pak jedu do školy. Tam bývám tak do 12. (Hádejte, kdo je tam největší šprt? :-)) Je to tu skvělé!
Ale nejlepší jsou mé ranní zastávky v Espresso House! Jenže... Dnes se mi tam nějak nedařilo zaparkovat (samá auta - nějaká akce) a neměla jsem tolik času, tak jsem se rozhodla pro kafe ve škole a ONI MAJÍ ZAVŘENO! Neee! Umřu :-D Vstávání v 5 ráno a budu bez kávy? KILL ME PLEASE!!!

Navíc nám tu parádně lije. A to tak, že ani stěrače nestíhají.
A zpět ke škole...
Jsem ve skupině 10 lidí a někteří už tu žijí několik let a začali se švédštinou teprve teď - to teda koukám :-D!
Více informací možná někdy jindy. Jsem taaak líná cokoliv psát :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat