úterý 2. července 2013

Train

Ahoj do Česka! 
Zdravím z vlaku. Přes menší komplikace s lístkem sedím doufám v tom správném :-) Všichni jsou tu moc milí a já jsem naprosto nadšená!

Let byl skvělý. Tolik krásných chlapů v jednom letadle... zabíjelo mě to :-) Jestli se SAS létají jenom letušáci, tak si myslím, že už nikdy neletím jinam :-) Snažila jsem se číst ten skandinávský magazín, co tam měli, ale vzhledem k tomu, že si vedle mě sedl handsome Dán jsem se skutečně na ten anglický text nemohla soustředit. :-) Ale dozvěděla jsem se pár zajímavostí o Gothenburgu, o švédském FIKA time, o jejich lásce k mořským plodům. Vlastně nic nového :-) 


Doufala jsem, že aspoň v letadle uslyším nějakou češtinu, mýlila jsem se. Všude cizinci. A za mnou seděl klučina, který při přistání pronesl něco jako: Finally! I´m in Chicago again! :-D Přiznám se, že jsem se prve mírně zděsila. 


No zatím se loučím, ahoj :-) 




Žádné komentáře:

Okomentovat