pátek 19. července 2013

Swing workout


Zdravím všechny ;-)
Notebook už je opravený, takže mohu zase psát články. Jen se mi teď nechce sedět u počítače, protože to krásné počasí láká ven na sluníčko.

Zítra se asi vypravím znovu do Ängelholmu. Chtěla jsem jet do posilovny, ale včera nám Vladův táta přivezl houpačku pro malého a já dnes kvůli tomu nezvednu ruce, jak mě bolí. Takže je mi líto utrácet tolik - v přepočtu asi 300 Kč - peněz za hodinu posilování horní části těla (na kterou jsem se taaak těšila - to samozřejmě jen proto, že ji v sobotu vede chlap, který vypadá jak Bob Harper), když nejsem schopná uzvednout ani skleničku s vodou.

Budu si tedy muset zamluvit jinou hodinu nebo se jen projít po městě (což nezní vůbec zle)

Každopádně to s tou houpačkou byl dobrý nápad! A oni moc dobře věděli, že radost budu mít i já. 

Joo a ještě jednu perlu na závěr - dnes jsem byla po obědě s Vincentem na procházce a nějaká starší Švédka mi povídala, že má moje oči a je vlastně celý "maminka" :-D Really? Takže tato paní žije nadále v domnění, že mám po ročním dítěti celkem dobrou postavu. (Po téhle větě jsem přerušila naši konverzaci a radši prchala pryč :-)) 

1 komentář: