pátek 12. července 2013

Shopping day


Právě jsem se vrátila z nakupování s M. Bylo to moc fajn. Asi proto, že jsem ráno nasbírala jahody předtím, než se probudili, jsem byla odměněna nákupy věcí jen pro mě :-D
Jely jsme do Ängelholmu pro klíč k mým dveřím a pro nové žaluzie, aby mi sem tolik nesvítilo. Jelikož měli zrovna polední pauzu prošly jsme město a daly si zmrzlinu. Ängelholm je nádherný. Starají se tu o zeleň a kytky - ty jsou všude a prý je často obměňují.  Jezdí se tu hodně na kolech - takže plánuji si sem udělat výlet - možná příští týden? V. mezitím, co my se procházely po městě hlídal malého doma. Klíč máme (ASSA - připadala jsem si jak v Rychnově :-)), žaluzie přijede nějaký chlápek příští týden změřit, pokud jsem to správně pochopila.

Ve městě jsme potkali u Lindexu M. sestru. Měla jsem radost. Byla to fajn náhoda :-) V úterý se vrací zpět do Karibiku.

Pak jsme jely nakupovat potraviny, protože po dovolené tu toho moc nebylo. Plný koš! Byly jsme tam asi dvě hodiny... Vážně, jo! Ale máme hodně zeleniny, ovoce a věcí pro na super snídaně, takže já jsem SPOKOJENÁ.





Žádné komentáře:

Okomentovat