úterý 30. července 2013

I´m so happy!

Ahoj, ahoj!
Vím, že bych to měla vzít pěkně popořadě a nejdříve vám napsat o naší krátké dovolené, ale... Vezmu to pozpátku. :-) Tedy dnes odpoledne - chvilka napětí - jsem si zařídila ŠVÉDSKÝ ÚČET (je platný stále, takže ho určitě využiji i v budoucnu, všechny služby jsou zdarma až do mých 24 let) a své ŠVÉDSKÉ ČÍSLO (jen tak mimochodem jsem si zařídila i nový telefon - na chvíli, protože ten můj SHIT (nejhorší, nejhorší, nejhorší mobil ever) je prostě... agr! Nesnáším ho. Takže asi tak... Teď mám bílé (nečekaně) HTC a jsem s ním moc spokojená. Dělá celkem pěkné fotky (samozřejmě není to něco srovnatelného s mým budoucím iPhonem (haha), ale je vskutku dobrý). 

Berte to, co jsem napsala s velkou nadsázkou. Rozhodně tu nejsem tolik samostatná a nemám tak dobré jazykové schopnosti, abych si jen tak zašla do banky a vyšla s kartou v ruce. Se vším mi pomáhala Maya, je hodná! Také jsme se stavovaly v Espresso House na výborném Chai Latte - no prostě parádní odpoledne ♥ 

K založení účtu jsem dostala voucher do kina. A byla jsem velice překvapena ochotou lidí na úřadech. Jsou milí, přátelští, se vším vám rádi poradí a mají obrovskou trpělivost. Tohle já z ČR vážně neznám. Co si vzpomínám na moji poslední návštěvu úřadu a zařizování řidičáku... Ó můj bože - nebe a dudy. Až mě to trochu mrzí...



Tak jsem se nějak rozepsala a k dovolené mi už toho moc nezbývá. :-) Téměř celé pondělí jsme strávili v zábavném parku Tosselilla! Bylo to naprosto úžasné a z nějakých atrakcí se mi točí hlava ještě teď. Shodli jsme se na tom, že V. je ještě hodně malý na to, aby si takový park užil na 100%, ale spokojený byl velice. 
Moc fotek nemám, ale navštívili jsme také Lund (staré město s proslulou univerzitou). Rozhodně se tam ještě zajedu podívat, dokud mi platí jojo-karta. To město je totiž absolutně PŘEKRÁSNÉ! Takové to kouzlo starých měst na mě dýchlo hned při příjezdu a já nechtěla být kdekoliv jinde. Takže see you later, Lund. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat