úterý 16. července 2013

Ice-cream in Helsingborg

Zdravím :-)

Tak dnešní den byl naprosto parádní. Poté, co jsem se byla zapsat ve škole a dořešit ty zbylé formálnosti, mě odvezla M. na nádraží, kde už na mě čekal vlak do Helsingborgu. Měli jsme s Lenkou a Ester (německá au-pair, která bohužel také odjíždí) sraz ve 12, ale protože jsem stihla dřívější vlak, byla jsem se nejprve projít kousek od Central Station a nafotit nějaké fotky (na ten můj prašivý mobil) 


Nějak po 12 jsme se sešly s holkami a vyrazily na zmrzlinu. Na tu nejlepší zmrzlinu na světě! 

Ester poté odešla se svojí maminkou a my šly s L. projít Helsingborg (mockrát dík za super tipy na ta správná místa a užitečné info! :-)) Nakonec jsme zakotvily na lavičkách a kecaly. A to bylo tak fááájn. Konečně někdo českymluvící a navíc sympatický! Vážně mě mrzí, že se tu takto mineme, protože jsme si padly do noty a myslím, že máme dost společného. Každopádně si jednou naplánuji výlet do Stockholmu a Lenku navštívím. 
V Ängelholmu mě vyzvedla Maria s Vladem a jeli jsme nakoupit potřebné věci. 
Teď jsme sestavily s M. plán na konec týdne, abych si mohla více organizovat svůj volný čas. Za což jsem moc ráda, protože doteď to bylo docela zmatené. Domluva s nimi je ale parádní, takže žádný problém ;-)

A já si jdu zaběhat, protože je tu krásně! 

Žádné komentáře:

Okomentovat